Op deze pagina vind je de spelregels voor deelname aan de themasessies van OnderwijsArena.
Aanmelden Om zich te kunnen aanmelden bij een themasessie moet een leraar eerst een profiel aanmaken, waarin de school wordt aangegeven. Na het aanmaken van een profiel kan een leraar zich aanmelden voor een themasessie. Hij/zij krijgt een bevestigingsmail met daarin een link naar een bij de themasessie behorende informatiepagina. Op deze pagina vindt de docent de informatie over de themasessie en de instructie hoe hij/zij aan de themasessie deel kan nemen. Na afloop van de themasessie staat op deze pagina de hand-out van de themasessie. Als een docent zich aanmeldt voor een themasessie krijgt ook de schoolbeheerder een mail met daarin de informatie over de aanmelding. Afmelden Een docent kan zich afmelden voor een themasessie door een mail te sturen naar info@onderwijsarena.nl. Tijdens de themasessie houden we aanwezigheid bij. De schoolbeheerder heeft inzicht in de presentie van de eigen collega's. Bij enkele themasessies, dus gekocht door individuele deelnemers kan een leraar zich 7 dagen van te voren afmelden en een andere themasessie kiezen. Bij afmeldingen na 7 dagen blijft het bedrag verschuldigd en kan een deelnemer hiervoor geen vervangende sessie kiezen. Niet doorgaan van een themasessie Mocht een themasessie onverhoopt niet doorgaan, dan brengt OnderwijsArena de docenten die zich ingeschreven hebben voor de themasessie op de hoogte. Ons streven is om de themasessies altijd door te laten gaan, zelfs bij minimale deelname.